Відновлення шин і відновлення протектора — це два різні процеси, які продовжують термін служби та якість шин без шкоди для їх роботи. Це надійне та екологічне рішення, яке значно скорочує споживання сировини та викиди вуглекислого газу..
З більш ніж 25-річним досвідом у сфері відновлення та відновлення протектора, Radburg є найбільшим національним виробником, імпортером та експортером шин. Наша діяльність народилася з бажання виробляти на місцевому рівні та максимально екологічно, підтримувати як економіку країни, так і захистити довкілля.
Наш виробничий процес полягає в підтримці високих стандартів із залученням спеціалізованого персоналу та передових технологій. У нас є технологія відновлення шин для легкових автомобілів, а також шин для вантажних автомобілів. Стандарти якості відновлених і відновлених шин ECO постійно визнаються та підтверджуються повним задоволенням наших клієнтів на національному та міжнародному ринку..
Як відновлення протектора, так і ремонт включають низку кроків, від вибору правильних шин до остаточного огляду.
Ми починаємо з сортування вживаних шин за певними критеріями, такими як розмір, походження, рік виробництва, показники навантаження та швидкості. Таким сортуванням займаються наші фахівці, вони вирішують, які оболонки підуть на наступний етап виробництва чи на переробку. Зверніть увагу, що ми вибираємо лише шини преміум-класу з певних країн, таких як Швейцарія, Німеччина, Австрія та інші.
Після відбору проводиться внутрішній і зовнішній огляд за допомогою машин для надування і контролю. Вони працюють електрично та пневматично, щоб спостерігати за внутрішніми дефектами кульок та камери ущільнення. Шину накачують до тиску, який на 30% перевищує рекомендований, щоб перевірити її стійкість і виявити інші дефекти, які можуть бути спричинені тиском.
Контроль на шерографі є вирішальним у дорозі до виробництва. Він робить рентгенівські знімки сердечника та металевої вставки, щоб переконатися в якості оболонок.
Далі шина переходить до наступного кроку. Нагадуємо, що автомобільні шини бувають виключно відновлені, а вантажні можна як відновити, так і відновити.
Реконструкція шин
Відновлення протектора — це процес, подібний до виробництва нової шини. Починається зі зішкрябування протектора, а потім борту шини за допомогою робота-скребка. Мета полягає в тому, щоб видалити старий профіль і боковий написи, щоб залишитися лише в базовому регістрі. Порошок (частинки каучуку, отримані в результаті цього процесу) використовується в інших продуктах, таких як гумова бруківка, а дим затримується фільтром.
Протягом процесу відновлення кожна шина постійно перевіряється для забезпечення її якості. Зіскоблену шину передають на наступний етап, де вона проходить новий процес перевірки всієї внутрішньої та зовнішньої поверхні.
Другим кроком у процесі відновлення є фарбування подряпаної шини для створення клейкого шару та захисту від окислення. Розпорошується рідка гумова плівка, яка створює невід’ємне з’єднання між корпусом, протектором і бічними смугами. Це робиться за допомогою машини для безповітряного нанесення клею.
Після цього шини будуть перевірені на апараті для вимірювання статичного дисбалансу. Це забезпечує рівномірне нанесення нової стрічки і збалансованість майбутньої шини.
Тепер, коли шину оброблено, ми переходимо до найцікавішого етапу — відливання нової шини. Високоякісний гумовий шар налитий на решту корпусу. Його поміщають у прес-форму на певний період часу при стандартній температурі та тиску. Отриманий малюнок профілю друкується на гумі за подібною процедурою до тієї, що використовується у виробництві нових шин.
Останнім етапом виробництва є контроль якості та видалення задирок. Шини знову індивідуально перевіряються нашими спеціалістами. Кожна накачується до тиску, що на 30% перевищує рекомендований, і якщо виявляється будь-який дефект, шина спеціально перевіряється та робиться рентген, щоб знайти причину. Після цієї перевірки проводиться зняття задирок (видалення надлишків матеріалу).
Відновлення шин
Процес відновлення протектора починається зі зняття протектора шин, тобто видалення протектора для отримання гладкого профілю. Для відновлення протектора борт шини не знімається, на ньому залишаються оригінальні написи. Тут також збирається та використовується пил.
Протягом процесу відновлення протектора кожна шина постійно перевіряється на перевірку її якості. Будь-яка нерівність виправляється нашими фахівцями вручну. Спущену шину відправляють на наступну операцію, де вона проходить новий процес перевірки всієї внутрішньої та зовнішньої поверхні.
Наступним кроком є також фарбування – напилення шару рідкої гуми – а потім перехід до нанесення протектора. Корпус встановлюється на розширюваний патрон, де наноситься новий протектор. Стрічка має ширину та товщину, характерні для корпусу, що представляє новий профіль шини.
Шина вставляється в спеціальний вакуумний пристрій для видалення повітря протягом певного періоду часу при стандартному тиску та температурі.
Останнім етапом є остаточна перевірка, де шина пропускається через ксерограф. Тут вона перевіряється звуковими та світловими хвилями, щоб надати нам інформацію про якість шини.
Шини можна відновити лише один раз.
Не приймаються до відновлення чи ремонту шини з наступними пошкодженнями:
- Непоправні пошкодження або пошкодження внутрішньої обшивки;
- Оголені металеві або текстильні нитки внаслідок надмірного зносу протектора;
- Структурні пошкодження в області бічної стінки;
- Непоправні тріщини в гумі до обшивки;
- Розтріскування або розбирання корпусу;
- Значні ознаки корозії через масло або хімічні речовини;
- Пошкодження металевого сердечника або поломка штапика;
- Окислення серцевини або сталевих дротів бусини;
- Невідповідний попередній ремонт;
- Множинні пошкодження занадто близько один до одного;
- Несправності ущільнювальної камери.
Шини, відхилені для відновлення протектора, перенаправляються на переробку та відновлення. Деякі шини подрібнюють і розплавляють, а отриману гуму використовують у процесі відновлення. Інші енергетично відновлюються, тобто руйнуються в спеціальному термічному процесі, за допомогою якого генерується теплова енергія. Таким чином ми усуваємо проблему, спричинену відмовою від використаних шин, і відновлюємо енергію з відходів, використовуючи їх у промисловій переробці.
Вибираючи відновлені шини, ви берете активну участь у захисті навколишнього середовища. Ця галузь допомагає зменшити споживання нафти, заощаджуючи 500 000 тонн нафти щорічно в ЄС. Для виробництва нової шини прибл.. 26 літрів масла6, при відновленні шини знадобилося всього 9 літрів. Крім високих стандартів якості наших продуктів і послуг, захист навколишнього середовища є важливою складовою нашої компанії.
У нашому каталозі представлені як відновлені шини так і нові та вживані шини.. Ознайомтеся з нашим каталогом і виберіть правильні шини для себе.