Завантажте зображення з несправною шиною *

    Поля, позначені «*», обов'язкові для заповнення

    Усі шини, які продає ТОВ “СТОРТАЙРЕС” на нього діє комерційна гарантія для фізичних і юридичних осіб, яка надається до досягнення зносу протектора 2 мм.

     Для скарг, які визнані обґрунтованими, шина замінюється цілком, якщо знос не перевищує 20% потенціалу кочення. Якщо під час вимірювання профілю буде виявлено, що цей ступінь зносу перевищено, клієнт несе частку вартості, що дорівнює ступеню зносу шини, щоб отримати шину в обмін. Знахідку повинен здійснити клієнт в авторизованому автосервісі.    

             Гарантія не надається:

    1. Зимові моделі шин, якщо вони експлуатуються влітку, і навпаки, і відбувається передчасний знос.
    2. Злам встановленої або знятої п’яти.
    3. Ремонт шин.
    4. Anvelope care prezintă urme ale utilizării produselor petroliere: benzină, vaselină, ulei sau alți solvenți chimici.
    5. Шини зі слідами використання нафтопродуктів: бензину, вазеліну, масла або інших хімічних розчинників.
    6. Монтаж/демонтаж, а також використання невідповідного розміру, іржаві та/або деформовані диски.
    7. Водіння та/або зупинка з низьким/високим тиском у шинах, а також навантаження, що перевищує допустиме навантаження транспортного засобу.
    8. Дефекти, викликані ударами, порізами, надрізами або дією хімічних речовин.
    9. Збиток, спричинений несвоєчасною зупинкою або стоянкою автомобіля в разі поломки.
    10. Пошкодження через: неправильні кути посадки коліс, люфт керма, дефекти підшипників, гальм чи амортизаторів, використання ланцюгів протиковзання, ДТП.
    11. Шини, які пройшли експлуатацію після появи індикаторів зносу або мають поглиблений протектор.
    12. Шини, змонтовані, відремонтовані або вулканізовані в майстерні, недостатньо оснащеній обладнанням для монтажу/демонтажу, або встановлені поза авторизованим сервісним центром.
    13. Наслідки, спричинені неправильним використанням та зберіганням шин. Вплив різних джерел озону. 
    14. Шини, які використовуються в гонках або інших видах змагань.

    Скарги розглядаються протягом максимум 30 робочих днів з моменту реєстрації та мають супроводжуватися відповідним рахунком-фактурою та цією обов’язковою довідкою, заповненою, датованою, підписаною та завіреною печаткою.