Як працює гарантія на шини?

Вибираючи шини Radburg, Ви завжди отримуєте гарантію! Але коли ви розумієте і свою гарантію, і свої шини, ви зможете отримати максимум від обох. Ось кілька порад, як продовжити термін служби ваших шин і виконати умови гарантії на шини для вашого спокою.. 

Деякі вважають, що гарантія означає повернення грошей. Відповідно до європейських норм це можливо лише протягом перших 14 днів після покупки. Гарантія захищає ваші інвестиції, якщо пошкодження сталося з вини виробника.

Є виробники шин, які також вимірюють гарантію в кілометрах, а не тільки в роках. Виробник оцінює термін служби протектора та його стійкість до певної кількості кілометрів за умови експлуатації в оптимальних умовах.

Якщо у вашій гарантії на шини вказано 40 000 км пробігу, але ви проїжджаєте 5 000 км на рік, це не означає, що шини забезпечуватимуть вам обіцяну продуктивність протягом 8 років, до досягнення зазначеної кількості кілометрів.

Надання гарантії також залежить від того, коли шини були виготовлені, придбані та встановлені. Наприклад, на відновлені шини, які нещодавно мають DOT, оскільки вони постійно виготовляються, ми пропонуємо 3 роки гарантії з моменту покупки. Якщо ви встановите шини через рік, у вас залишиться тільки 2 роки гарантії.

Як ми вже говорили раніше, гарантія надається при виявленні виробничих дефектів, коли товар не відповідає опису виробника, зазначеному в гарантійному талоні.

Гарантії на шини не захищають вас від пошкоджень користувачами, неналежного технічного обслуговування, небезпеки на дорозі, пошкодження від забруднення чи інших непередбачених подій. Ви можете скористатися гарантією, коли шини не забезпечують обіцяної продуктивності, хоча вони були захищені від усього цього.

Багато водіїв порушують умови гарантії, не усвідомлюючи цього, неправильно використовують або обслуговують шини, наприклад: використовують їх не запланований сезон, їздять із занадто низьким або занадто високим тиском, використовують їх у заметах тощо .

Що означає належний догляд за шинами?

Для збереження права на гарантію на шини ви завжди повинні надавати пріоритет належному догляду за шинами. Це означає, що ви повинні зробити все можливе, щоб уникнути передчасного зносу або пошкодження ваших шин

–  Обов’язково ознайомтеся з умовами гарантії, щоб знати, чого слід уникати.

–  Щомісяця перевіряйте тиск у холодних шинах у всіх шинах і переконайтеся, що він відповідає тиску, рекомендованому виробником автомобіля (ви можете знайти цю інформацію в посібнику користувача або на наклейці на ковпачку газу, на краю бака). двері або в бардачок).

– Періодично відвідуйте автосервіс для перевірки підвісок балансу, геометрії коліс та іншого, що може призвести до передчасного зносу шин. Якщо у вас вже є такі несправності, спробуйте їх усунути якнайшвидше або уникайте керування автомобілем, поки ви їх не усунете.

– Практично профілактичні звички водіння, раптові або агресивні маневри також призводять до передчасного зносу шин.

Гарантія RADBURG

Коли ви купуєте шини Radburg, гарантія надається на основі рахунку, вам не потрібно турбуватися про окремий документ. Залежно від придбаних шин гарантія для фізичних осіб становить два-три роки.

За гарантією можна замінити шини без додаткових витрат, якщо їх знос не перевищує 20%. Якщо знос більший, вартість заміни шини буде стягнута відповідно до ступеня зносу.

Якщо ви вважаєте, що придбані шини мають дефект, до чи після встановлення, ви можете зв’язатися з нами за телефоном 0372 672 471 або через Whatsapp тут. Після цього один із наших колег підкаже вам наступні кроки для пошуку. 

Якщо вам важко дотримуватися умов гарантії, нагадуємо, що всі ці рекомендації покликані захистити як вас, так і інших учасників дорожнього руху та заощадити ваші гроші.

Залишити відповідь