5 міфів про відновлені шини

Існує хмара міфів і хибних упереджень щодо відновлених шин. Але звідки вони всі взялися? Звідки всі міфи, через незнання. Насправді понад 80% авіаційних шин відновлюються, а в галузі вантажних перевезень відсоток відновлених шин щорічно зростає.

Багато компаній, що займаються виробництвом шин преміум-класу, виготовляють їх спеціально для відновлення протектора. Технологія розвивається дуже швидко, а разом з нею — усі техніки та пристрої, що використовуються під час реконструкції. Але багато хто не знає про ці зміни, а історії про погані шини та несподівані удари набагато привабливіші та запам’ятовуються.

Сьогодні ми розвінчаємо та обговоримо найпоширеніші міфи про відновлені шини, щоб разом виявити приховану реальність за ними.

МІФ №1. Відновлені протектори схожі на відновлені.

ПРАВДА – Відновлені шини та шини з відновленням протектора дуже різні. Відновлення протектора схоже на виготовлення нових шин. Протектор шини видаляється і наноситься новий шар сирої гуми. Шина буде знаходитися у формі певний час, щоб отримати новий профіль. Під час відновлення протектора стрічка з новим профілем вже виготовляється та накладається на зношену шину. Він вставляється в спеціальний вакуумний пристрій для фіксації нової стрічки.

anvelopele reconstruite

МІФ №2 – відновлені шини небезпечні.

ПРАВДА – За останні десятиліття технології значно розвинулися. Реконструкція стала суворо контрольованим процесом з використанням передових технологій та обладнання. Відновлені шини зараз використовуються на тисячах вантажівок і літаків. Основною причиною передчасного зносу шин є низький тиск. Борт прогинається сильніше, шина перегрівається і може вибухнути.

Безпека шин тісно пов’язана з їх обслуговуванням.

МІФ №3. Відновлені шини працюють не так добре, як нові.

ПРАВДА – шини з відновленим протектором мають такі ж характеристики, як і нові. Щоб отримати найкращу продуктивність, ви повинні переконатися, що ви вибираєте шини з правильними специфікаціями для вашої рутини. З надійним партнером ви хочете отримати якісні відновлені шини та надійне обслуговування.

МІФ № 4 – відновлені шини коштують стільки ж, скільки й нові.

ПРАВДА – Перебудова економить тонни води, нафти та енергії щорічно. При використанні меншої кількості ресурсів собівартість продукції нижча. Ці заощадження передаються споживачам, які можуть користуватися відновленими шинами на 50% дешевше, ніж нові шини.

anvelopele reconstruite

МІФ № 5 – Відремонтовані шини важко збалансувати.

ПРАВДА – Ми також досягли найбільш класичного хіта відремонтованих шин, балансування. Це робиться між шиною та ободом за допомогою пристрою для перевірки балансу.

Щоб зробити це правильно, вулканізатор повинен очистити обід і переставити шину на нього, поки вона не знайде найближчу точку балансу. Це означає, що за великої різниці у вазі шину необхідно спустити, повернути та накачати на місці, щоб споживати менше свинцю. Це не дуже часто робиться на невеликих і скромних вулканізаціях, де ми часто шукаємо кращу ціну. Щоб успішно відбалансувати колеса, ми рекомендуємо вам звернутися до сервісного центру з професійними працівниками, і ми гарантуємо, що ви не вийдете з колесами, заповненими свинцем.

Перш ніж вийти на ринок, наші шини проходять через фільтр статичного балансу. Якщо рівень гарантії становить менше 0,5%, ви маєте однакові шанси зустріти нову шину з проблемами балансу.

наш каталог

Тепер, коли ви знаєте правду про відновлені шини, перегляньте наш каталог і виберіть правильні шини для себе.

Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn та Youtube

Не забувайте! Ви також можете знайти нас у FacebookInstagramTik TokPinterestLinkedIn та Youtube 😉

Залишити відповідь