Доступ до інтернет-магазину www.radburg.com.ua (далі – Веб-сайт), а також його використання регулюються умовами, наведеними нижче, а також будь-якими іншими чинними законами та нормативними актами. Отримавши доступ, відвідавши або використовуючи цей веб-сайт будь-яким способом, ви погоджуєтесь із зазначеними умовами.

Права інтелектуальної власності

Авторські права на цей веб-сайт належать ТОВ “СТОРТАЙРЕС” і захищені румунськими та міжнародними законами з цього питання. Всі права захищені. Копіювання документів, зображень та інформації з власності ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, включаючи, але не обмежуючись дизайном, відмітними елементами Веб-сайту разом із будь-якими пов’язаними графічними елементами, суворо заборонено без письмового дозволу ТОВ “СТОРТАЙРЕС”. . На цьому веб-сайті можуть відображатися документи, зображення, інформація чи інші матеріали, які не є власністю ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, такі як фотографії, імена, логотипи та інші бренди третіх сторін (клієнтів або партнерів ТОВ “СТОРТАЙРЕС”), які є майно відповідної частини. Будь-яке їх використання суворо заборонено без попереднього письмового дозволу відповідних сторонніх власників. Цей веб-сайт, повністю або частково, не можна відтворювати, копіювати, копіювати або використовувати в будь-який спосіб для комерційних цілей без прямої письмової згоди ТОВ “СТОРТАЙРЕС”.

ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ПРОДАЖУ – www.radburg.com.ua

1. ДОМЕН

 Інтернет-магазином www.radburg.ro керує ТОВ “СТОРТАЙРЕС”

ТОВ “СТОРТАЙРЕС”
м.Сторожинець, вул.Польова, 2
Юр. адреса: м.Сторожинець, вул.Садова, 10
IBAN UA583052990000026000041805966 в ПрАТ АТ КБ
“ПРИВАТБАНК”
ІПН 426822324106 ЄДРПОУ 42682233
e-mail: zakaz@radburg.com.ua

2. УМОВИ

2.1 Продукція, що пропонується до продажу
 Продукція, запропонована до продажу компанією ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, призначена для фізичних та юридичних клієнтів. ТОВ “СТОРТАЙРЕС” продає як нові продукти, так і відновлені, відновлені або вживані шини. Характеристики товарів, представлених на сайті, можуть змінюватися. Зображення товарів не є договірними. У випадку з шинами, навіть якщо диски з’являються на зображеннях, це лише реклама, і їх ціна не входить у вартість шин.
2.2 Використання продуктів.
Враховуючи специфіку та технічні обмеження продукції, що продається компанією ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, клієнт зобов’язаний суворо дотримуватися приписів та рекомендацій щодо безпеки та надійності, пов’язаної з використанням (транспортний засіб, інфляція, тиск тощо), при складанні і зберіганні виробів. Компанія ТОВ “СТОРТАЙРЕС” ні за яких обставин не несе відповідальності за неналежне використання придбаної продукції (наприклад, неправильний монтаж шин, невідповідна робота тощо).
2.3 Немає на складі.
Враховуючи мінливість онлайн-замовлень, ТОВ “СТОРТАЙРЕС” не може надати повну гарантію наявних запасів для всіх продуктів або послуг, замовлених через сайт. У разі нестачі запасів ТОВ “СТОРТАЙРЕС” спробує відобразити цю відсутність на веб-сайті або зв’яжеться з клієнтом якнайшвидше, щоб повідомити його та запропонувати змінити його замовлення. У разі зміни ТОВ “СТОРТАЙРЕС” виправить загальне замовлення (мінус або плюс) залежно від вибраних продуктів і підтвердить нове змінене замовлення клієнту електронною поштою.
 
 

3. ЗАКАЗ

3.1 Оформлення замовлення.
 Замовлення необхідно надсилати через сайт онлайн-продажів компанії ТОВ “СТОРТАЙРЕС” (www.radburg.com.ua), електронною поштою (zakaz@radburg.com.ua) або телефоном за номером 0687 723 090

3.2 Підтвердження замовлення.
Підтвердження замовлення буде надіслано менш ніж за 24 години автоматичним електронним кур’єром на адресу електронної пошти, надану клієнтом, телефонним дзвінком або SMS на номер телефону, наданий клієнтом.

3.3 Зміна порядку.

Замовник несе відповідальність за інформацію, надану під час реєстрації замовлення. СК суспільства RADBURG CENTER SRL не несе відповідальності, якщо замовлення не може бути підтверджено або доставлено на адресу, надану клієнтом, через помилки в електронній скриньці або координатах адреси доставки. Крім того, жодні зміни адреси доставки замовлення не приймаються після його оплати. Клієнт, як і раніше, матиме можливість змінити адресу доставки за власну відповідальність, звернувшись безпосередньо до постачальника. За цих умов компанія ТОВ “СТОРТАЙРЕС” не несе відповідальності за можливі помилки доставки або втрату посилок постачальником. Після оплати замовлення жодні зміни в ньому (розміри, бренд, профіль, адреса виставлення рахунку та/або доставки тощо) не приймаються. У разі виявлення будь-яких помилок в замовленні клієнт повинен буде зв’язатися з компанією ТОВ “СТОРТАЙРЕС” по телефону або електронною поштою (zakaz@radburg.com.ua) і отримати роз’яснення щодо умов скасування та повернення коштів за замовлення. Товари та їх ціни автоматично імпортуються кожні 24 години. У разі виникнення будь-якої помилки та імпортування неправильних запасів або цін, продавець зобов’язується виправити проблему та повідомити про це клієнта протягом 24 годин після отримання замовлення, щоб забезпечити вирішення.

3.4 Відмова від замовлення.
Продавець має право відмовитися від будь-якого замовлення клієнта, особливо в наступних ситуаціях: – замовленого товару немає в наявності; – клієнт замовив менше 3 одиниць одного товару; – неможливість отримати підтвердження оплати; – виявлення помилки в інформації про товар, включаючи ціну або акційну пропозицію SC INTERNATIONAL TYRES SRL залишає за собою право відмовити в замовленні в будь-який час протягом процедури замовлення.

4. ПРАВО ВЛАСНОСТІ

Будь-який доставлений товар залишається власністю продавця до повної оплати належної суми.

5. ДОСТАВКА

5.1 Вартість доставки
Вартість доставки відображається на веб-сайті під час реєстрації замовлення та може бути знайдена в проформі-фактурі як окрема позиція. У більшості випадків доставка БЕЗКОШТОВНА. У виняткових ситуаціях (наприклад, замовляється лише одна шина) клієнт також буде проінформований про вартість транспортування.

5.2 Затримки доставки
Термін доставки близько 2-3 робочих днів є лише інформативним. Інформаційна дата доставки уточнюється клієнтом під час оформлення його замовлення. Перевищення інформаційного періоду не несе відповідальності ТОВ “СТОРТАЙРЕС” за компенсацію, відсотки чи інші витрати. Договірні зобов’язання будуть виконані протягом максимум 14 днів з моменту відправлення споживачем замовлення, якщо сторони не домовилися про інше.

5.3 Повідомлення про презентацію
Доставку замовленої продукції здійснює постачальник, уповноважений продавцем. У разі відсутності замовника в день доставки кур’єр зобов’язаний зв’язатися з замовником для узгодження нової зустрічі. Клієнт повинен зв’язатися з постачальником, щоб отримати продукцію протягом максимум 5 днів після першої презентації постачальника за адресою доставки. Після закінчення цього 5-денного періоду продукти будуть автоматично повернені постачальником до ТОВ “СТОРТАЙРЕС”.

5.4 Часткова доставка
У разі відсутності продуктів при доставці, ця невідповідність буде вказана в письмовій формі в документі про поставку постачальника. Таким чином, клієнт має 7 днів, щоб повідомити службу підтримки ТОВ “СТОРТАЙРЕС” про ці зауваження під час доставки; ця інформація буде зроблена електронною поштою, телефоном або рекомендованим листом і буде адресована продавцю, вул. Traian Vuia, No 11, Pavilion Building, Сучава. Продавець зобов’язується відправити відсутні товари із замовлення в найкоротші терміни.

5.5 Продукти, пошкоджені або невідповідні замовленню, під час доставки
У разі доставки пошкодженого товару або невідповідності замовленню, клієнт має можливість відмовитися від доставки, вказавши це в транспортному документі постачальника. Таким чином, клієнт має 7 днів з моменту доставки, щоб перевірити відповідність поставленої продукції та повідомити службу підтримки клієнтів компанії ТОВ “СТОРТАЙРЕС” електронною поштою, телефоном або рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу компанія ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, вул. Traian Vuia, No 11, Pavilion Building, Сучава. ТОВ “СТОРТАЙРЕС” зобов’язується прийняти за власний рахунок продукцію, яка не відповідає замовленню, і якомога швидше відправити відповідну продукцію.

ОБЕРЕЖНО! Використані продукти (наприклад, встановлені шини) не підлягають поверненню або відшкодуванню за жодних обставин.

5.6 Затримки доставки 
– кур’єр не може знайти адресу доставки або її більше немає; за цих умов ТОВ “СТОРТАЙРЕС” передасть координати доставки постачальнику, і посилка буде доставлена ​​через 48-72 години. – посилку неможливо знайти або вона була доставлена ​​не за адресою, тому кур’єр починає розслідування, яке може тривати до 10 днів; отже, якщо посилку буде знайдено, вона буде направлена ​​одержувачу, а якщо посилку буде оголошено втраченою, то продавець здійснить нову доставку або відшкодує замовлення, залежно від бажання клієнта.

6. ГАРАНТІЯ НА ШИНИ

Усі шини, які продає ТОВ “СТОРТАЙРЕС”. скористайтеся комерційною гарантією для фізичних та юридичних осіб, яка надається до досягнення зносу протектора 2 мм.

Фізичні особи отримують 1-річну гарантію з дати рахунку-фактури на відремонтовані та відновлені шини виробництва ТОВ “СТОРТАЙРЕС”. На нові та вживані шини, які продає ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, фізичні особи мають 1-річну гарантію з дати рахунку-фактури.

Юридичним особам надається гарантія на 1 рік від дати рахунку-фактури на шини, продані ТОВ “СТОРТАЙРЕС”.

Відповідальність за транспортну оплату за надіслані продукти (туди й назад) для погашення гарантії несе ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, якщо вони мають виробничі дефекти. Виняток становить випадок, коли продукція була відправлена ​​на гарантію безпідставно, без виробничих дефектів; тоді замовник несе вартість транспортування.

Вимагаючи гарантії, необхідно пред’явити браковані вироби разом із супутніми аксесуарами та копіями податкової накладної. Якщо продукти надходять без цих документів, їх можна повернути заявнику/відправнику без сплати гарантії та за рахунок вартості повернення.

Для того, щоб надати гарантію, необхідне виявлення відповідних дефектів. Це відкриття має бути виконано на заводі в Радбурзі спеціальним персоналом.

Якщо скарги визнані обґрунтованими, шина замінюється цілком, якщо знос не перевищує 20% потенціалу кочення. Якщо під час вимірювання профілю буде виявлено, що цей ступінь зносу перевищено, клієнт несе частку вартості (відсоток, що дорівнює ступеню зносу шини), щоб отримати шину в обмін. Знахідку повинен проводити персонал, що спеціалізується на карті фабрики Радбург. було набагато простіше, якщо ви клацнете на сторінці та візьмете її звідти, ніж копіювати вставляти з одного боку на інший.

Гарантія не надається, якщо:

  1. Зимові моделі шин, якщо вони експлуатуються влітку і відбувається передчасний знос.
  2. Злам встановленої або знятої п’яти.
  3. Ремонт шин.
  4. Шини зі слідами використання нафтопродуктів: бензину, вазеліну, масла чи інших хімічних розчинників.
  5. Монтаж/демонтаж, а також використання невідповідного розміру, іржаві та деформовані диски.
  6. Водіння та/або зупинка з низьким/високим тиском у шинах, а також навантаження, що перевищує допустиме навантаження транспортного засобу.
  7. Дефекти, викликані ударами, порізами, надрізами або дією хімічних речовин. Збиток, спричинений несвоєчасною зупинкою або стоянкою автомобіля в разі поломки.
  8. Пошкодження через: неправильні кути посадки коліс, люфт керма, дефекти підшипників, гальм чи амортизаторів, використання ланцюгів протиковзання, ДТП. Шини, які пройшли експлуатацію після появи індикаторів зносу або мають поглиблений протектор.
  9. Шини, встановлені, відремонтовані або вулканізовані в майстерні, недостатньо оснащеній обладнанням для монтажу/демонтажу, або за межами майстерні чи автосервісу.
  10. Дефекти, спричинені неправильним використанням та зберіганням шин.
  11. Вплив різних джерел озону.
  12. Шини, які використовуються в гонках або інших видах змагань.

 У разі необґрунтованого запиту на надання гарантії ми залишаємо за собою право вимагати від бенефіціара витрати на оплату праці для перевірки продукту, заявленого як дефектний (10 євро, без ПДВ / . на день слідства).

Неповна оплата рахунку-фактури за продукцію, замовлену в ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, призводить до втрати гарантії.

7. ПОВЕРНЕННЯ ДОСТАВЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ

 Замовлення можна скасувати електронною поштою або телефоном протягом максимум 14 днів з моменту розміщення замовлення, клієнт отримає назад вартість замовлення після повернення продуктів не пізніше ніж через 30 днів з дати, коли він повідомив нас про рішення повернутися.

Якщо знос шин перевищує 5% профілю шини, вони не будуть прийняті до повернення.

Умови повернення

Повернення придбаної продукції здійснюється за рахунок клієнта. Він може скористатися тією ж транспортною службою, якою була відвантажена продукція. У разі використання транспортних послуг, запропонованих Радбургом, кур’єр буде надісланий за запитом Радбурга. За цю послугу з кур’єра стягується плата в розмірі 15 лей за шину, яку несе клієнт.

 
Клієнт може вибрати відправлення кур’єрською службою, відмінною від тієї, яку пропонує Radburg, витрати на цю послугу повністю несе клієнт.

Ми не приймаємо повернення продуктів, які мають фізичні зміни, нерівності, відколи, подряпини, удари тощо. Продукти, які не відповідають специфікаціям на веб-сайті на момент відправлення замовлення, можуть бути повернені без додаткових витрат для клієнта після письмового повідомлення із зазначенням характеру невідповідності цих шин і дисків. Клієнт може вимагати повернення вартості придбаної продукції або заміни на відповідні шини чи диски.