Доступ до інтернет-магазину www.radburg.com.ua (далі – Веб-сайт), а також його використання регулюються умовами, наведеними нижче, а також будь-якими іншими чинними законами та нормативними актами. Отримавши доступ, відвідавши або використовуючи цей веб-сайт будь-яким способом, ви погоджуєтесь із зазначеними умовами.

Умови – Доставка товару – www.radburg.com.ua

 ДОСТАВКА

1 Вартість доставки
Вартість доставки відображається на веб-сайті під час реєстрації замовлення та може бути знайдена в проформі-фактурі як окрема позиція. Доставка здійснюється за рахунок замовника згідно тарифів компанії перевізника (Нова пошта).

2 Затримки доставки
Термін доставки близько 2-3 робочих днів є лише інформативним. Інформаційна дата доставки уточнюється клієнтом під час оформлення його замовлення. Перевищення інформаційного періоду не несе відповідальності ТОВ “СТОРТАЙРЕС” за компенсацію, відсотки чи інші витрати. Договірні зобов’язання будуть виконані протягом максимум 14 днів з моменту відправлення споживачем замовлення, якщо сторони не домовилися про інше.

3 Повідомлення про презентацію
Доставку замовленої продукції здійснює постачальник, уповноважений продавцем. У разі відсутності замовника в день доставки кур’єр зобов’язаний зв’язатися з замовником для узгодження нової зустрічі. Клієнт повинен зв’язатися з постачальником, щоб отримати продукцію протягом максимум 5 днів після першої презентації постачальника за адресою доставки. Після закінчення цього 5-денного періоду продукти будуть автоматично повернені постачальником до ТОВ “СТОРТАЙРЕС”.

4 Часткова доставка
У разі відсутності продуктів при доставці, ця невідповідність буде вказана в письмовій формі в документі про поставку постачальника. Таким чином, клієнт має 7 днів, щоб повідомити службу підтримки ТОВ “СТОРТАЙРЕС” про ці зауваження під час доставки; ця інформація буде зроблена електронною поштою, телефоном або рекомендованим листом і буде адресована продавцю, вул. Traian Vuia, No 11, Pavilion Building, Сучава. Продавець зобов’язується відправити відсутні товари із замовлення в найкоротші терміни.

5 Продукти, пошкоджені або невідповідні замовленню, під час доставки
У разі доставки пошкодженого товару або невідповідності замовленню, клієнт має можливість відмовитися від доставки, вказавши це в транспортному документі постачальника. Таким чином, клієнт має 7 днів з моменту доставки, щоб перевірити відповідність поставленої продукції та повідомити службу підтримки клієнтів компанії ТОВ “СТОРТАЙРЕС” електронною поштою, телефоном або рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу компанія ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, вул. Traian Vuia, No 11, Pavilion Building, Сучава. ТОВ “СТОРТАЙРЕС” зобов’язується прийняти за власний рахунок продукцію, яка не відповідає замовленню, і якомога швидше відправити відповідну продукцію.

ОБЕРЕЖНО! Використані продукти (наприклад, встановлені шини) не підлягають поверненню або відшкодуванню за жодних обставин.

6 Затримки доставки 
– кур’єр не може знайти адресу доставки або її більше немає; за цих умов ТОВ “СТОРТАЙРЕС” передасть координати доставки постачальнику, і посилка буде доставлена ​​через 48-72 години. – посилку неможливо знайти або вона була доставлена ​​не за адресою, тому кур’єр починає розслідування, яке може тривати до 10 днів; отже, якщо посилку буде знайдено, вона буде направлена ​​одержувачу, а якщо посилку буде оголошено втраченою, то продавець здійснить нову доставку або відшкодує замовлення, залежно від бажання клієнта.