1.ГАРАНТІЯ НА ШИНИ

Усі шини, які продає ТОВ “СТОРТАЙРЕС”. скористайтеся комерційною гарантією для фізичних та юридичних осіб, яка надається до досягнення зносу протектора 2 мм.

Фізичні особи отримують 1-річну гарантію з дати рахунку-фактури на відремонтовані та відновлені шини виробництва ТОВ “СТОРТАЙРЕС”. На нові та вживані шини, які продає ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, фізичні особи мають 1-річну гарантію з дати рахунку-фактури.

Юридичним особам надається гарантія на 1 рік від дати рахунку-фактури на шини, продані ТОВ “СТОРТАЙРЕС”.

Відповідальність за транспортну оплату за надіслані продукти (туди й назад) для погашення гарантії несе ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, якщо вони мають виробничі дефекти. Виняток становить випадок, коли продукція була відправлена ​​на гарантію безпідставно, без виробничих дефектів; тоді замовник несе вартість транспортування.

Вимагаючи гарантії, необхідно пред’явити браковані вироби разом із супутніми аксесуарами та копіями податкової накладної. Якщо продукти надходять без цих документів, їх можна повернути заявнику/відправнику без сплати гарантії та за рахунок вартості повернення.

Для того, щоб надати гарантію, необхідне виявлення відповідних дефектів. Це відкриття має бути виконано на заводі в Радбурзі спеціальним персоналом.

Якщо скарги визнані обґрунтованими, шина замінюється цілком, якщо знос не перевищує 20% потенціалу кочення. Якщо під час вимірювання профілю буде виявлено, що цей ступінь зносу перевищено, клієнт несе частку вартості (відсоток, що дорівнює ступеню зносу шини), щоб отримати шину в обмін. Знахідку повинен проводити персонал, що спеціалізується на карті фабрики Радбург. було набагато простіше, якщо ви клацнете на сторінці та візьмете її звідти, ніж копіювати вставляти з одного боку на інший.

Гарантія не надається, якщо:

  1. Зимові моделі шин, якщо вони експлуатуються влітку і відбувається передчасний знос.
  2. Злам встановленої або знятої п’яти.
  3. Ремонт шин.
  4. Шини зі слідами використання нафтопродуктів: бензину, вазеліну, масла чи інших хімічних розчинників.
  5. Монтаж/демонтаж, а також використання невідповідного розміру, іржаві та деформовані диски.
  6. Водіння та/або зупинка з низьким/високим тиском у шинах, а також навантаження, що перевищує допустиме навантаження транспортного засобу.
  7. Дефекти, викликані ударами, порізами, надрізами або дією хімічних речовин. Збиток, спричинений несвоєчасною зупинкою або стоянкою автомобіля в разі поломки.
  8. Пошкодження через: неправильні кути посадки коліс, люфт керма, дефекти підшипників, гальм чи амортизаторів, використання ланцюгів протиковзання, ДТП. Шини, які пройшли експлуатацію після появи індикаторів зносу або мають поглиблений протектор.
  9. Шини, встановлені, відремонтовані або вулканізовані в майстерні, недостатньо оснащеній обладнанням для монтажу/демонтажу, або за межами майстерні чи автосервісу.
  10. Дефекти, спричинені неправильним використанням та зберіганням шин.
  11. Вплив різних джерел озону.
  12. Шини, які використовуються в гонках або інших видах змагань.

 У разі необґрунтованого запиту на надання гарантії ми залишаємо за собою право вимагати від бенефіціара витрати на оплату праці для перевірки продукту, заявленого як дефектний (400 гривень без ПДВ, на день перевірки).

Неповна оплата рахунку-фактури за продукцію, замовлену в ТОВ “СТОРТАЙРЕС”, призводить до втрати гарантії.

2. ПОВЕРНЕННЯ ДОСТАВЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ

 Замовлення можна скасувати електронною поштою або телефоном протягом максимум 14 днів з моменту розміщення замовлення, клієнт отримає назад вартість замовлення після повернення продуктів не пізніше ніж через 30 днів з дати, коли він повідомив нас про рішення повернутися.

Якщо знос шин перевищує 5% профілю шини, вони не будуть прийняті до повернення.

Умови повернення

Повернення придбаної продукції здійснюється за рахунок клієнта. Він може скористатися тією ж транспортною службою, якою була відвантажена продукція. У разі використання транспортних послуг, запропонованих Радбургом, кур’єр буде надісланий за запитом Радбурга. За цю послугу з кур’єра стягується плата в розмірі 15 гривень за шину, яку несе клієнт.

 
Клієнт може вибрати відправлення кур’єрською службою, відмінною від тієї, яку пропонує Radburg, витрати на цю послугу повністю несе клієнт.

Ми не приймаємо повернення продуктів, які мають фізичні зміни, нерівності, відколи, подряпини, удари тощо. Продукти, які не відповідають специфікаціям на веб-сайті на момент відправлення замовлення, можуть бути повернені без додаткових витрат для клієнта після письмового повідомлення із зазначенням характеру невідповідності цих шин і дисків. Клієнт може вимагати повернення вартості придбаної продукції або заміни на відповідні шини чи диски.